UA  RU  ENG

+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Компаніям, які здійснюють таксомоторні послуги, ми готові надати:

  • систему для автоматизації служби таксі;
  • Контакт Центр диспетчерської служби;
  • професійних операторів;
  • послуги телемаркетингу, інформаційне супроводження;
  • сучасні технології для автоматизації служби таксі;
  • очікування на лінії, зворотній зв'язок, чорний список;
  • Зворотній зв'язок з клієнтом.

Максимально прискорити і спростити прийом заявок Ви зможете завдяки використанню сучасної CRM-системи для приймання замовлень і обліку пасажирів Вашого таксі. А мобільний додаток для водіїв дозволить Вам відмовитись від використання застарілих рацій і приймати/підтверджувати замовлення за допомогою звичайних мобільних телефонів.

Перевірити якість обробки замовлень Ви можете в будь який час – Вам надаються записи всіх телефонних переговорів між операторами Контакт центру (диспетчерами таксі) і Вашими клієнтами.
Телефонні сервіси дозволяють службам таксі спілкуватись з клієнтами з максимальною ефективністю: не втрачати потрібних клієнтів і відсіювати недобросовісних пасажирів.

Успішність компанії, яка працює в сфері послуг таксі, напряму залежить від того, наскільки швидко приймаються і обробляються заявки клієнтів. Сall-центр диспетчерської служби – це інтерактивне голосове меню служби таксі і професійні оператори, які швидко і ввічливо приймають замовлення.

 

КОНТАКТИ

     + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com