UA  RU  ENG

+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Маркетингові дослідження в останній час досягли надвисокого рівня, навіть в порівнянні з минулими роками. Метод анкетування є одним із засобів проведення таких досліджень в незалежності від того, маємо ми справу з продуктом або послугою.

Що представляє собою даний метод. Це проведення опитування за допомогою анкети по заздалегідь підготовленим питанням при особистій зустрічі або під час телефонної бесіди. Анкетування спрямоване в основному на збір інформації про послугу, яка надається або товар, який просувається на ринок. Вивчається реакція споживачів і клієнтів, їх погляди, побажання.
KVADRA ASSISTANCE є Контакт Центром, який спеціалізується на веденні та обробці телефонних дзвінків. В числі послуг, що надаються, входить проведення соціологічних або маркетингових досліджень за допомогою анкетування.

Телефонне анкетування в KVADRA ASSISTANCE – це:

  • Висока якість проведення опитування у відповідності до раніше визначеного алгоритму дій.
  • Гранична ретельність і сумлінність при виконанні роботи. Урахування всіх нюансів і передбачуваних відхилень.
  • Повна автоматизація процесу збору, сортування і обробки отриманих даних. KVADRA ASSISTANCE використовує спеціальну апаратуру, яка значно допомагає і полегшує процес опитування. Це має свій позитивний вплив на вартість послуги.
  • Професійні співробітники і досвідчені оператори, які зможуть знайти підхід і розговорити будь яку людину.
  • Економія часу і коштів компанії та її співробітників.
  • Повага до кожної людини з групи опитування. Ця особливість досягається завдяки досвідченості і професійності операторів.

При проведенні телефонного анкетування KVADRA ASSISTANCE допоможе:

  • На підготовчому етапі. До нього входить: постановка цілей і задач дослідження, вибір кваліфікованих операторів для опитування, підготовка робочих місць та інструментів, визначення цільової аудиторії.
  • Формулювання питань і передбачуваних відповідей таким чином, щоб не виникало подвійності сприйняття сенсу тексту. Анкети складаються з дотриманням всіх правил.
  • Складанням графіку проведення соціологічного або маркетингового дослідження. Наприклад, опитування у вечірній час з більшою часткою ймовірності буде ефективнішим, ніж вранці.
  • Застосування спеціалізованого обладнання для автоматизації процесу збору, сортування і обробки інформації.
  • Оперативним отриманням результатів телефонного анкетування завдяки електронній пошті або онлайн зв’язку.
  • Отриманням результату. Зручність і більш високий комфорт досягаються завдяки повній систематизації звіту. Результат буде наданий документально з можливістю прослуховування записів телефонної розмови.

КОНТАКТИ

     + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com