Прийом дзвінків
Прийом вхідних дзвінків нашим Контакт Центром. В основному, це відповіді наших співробітників на найбільш поширені питання. Готові опрацьовувати різні проекти, що вимагають спеціальних знань. Для цього прописуються спеціальні скрипти і проходить навчання менеджери, які будуть приймати участь в обробці дзвінків.

Прийом заявок і замовлень
Ваш бізнес інтенсивно розвивається і не вистачає людей щоб справлятися з потоком клієнтів? Або вам необхідно швидко почати обслуговування клієнтів на найвищому рівні? Тоді ця послуга для вас.

Віртуальний секретар
Прийом дзвінків займає у вас багато часу? Ми допоможемо вам структурувати потік дзвінків.
Йому необхідно особисто телефонувати клієнтам для підтвердження візиту та інформування про нові можливості. Ми готові взяти це на себе.

Гаряча лінія
Якщо ви хочете перебувати з вашими клієнтами на зв'язку 24 години на добу 7 днів на тиждень, давати консультації про ваші товари і послуги, поліпшити думку і відгуки про компанію - ця послуга просто незамінна.

Аналітика та звітність
Всі необхідні звітні дані, а також статистична інформація про виконану роботу, в тому числі запис дзвінків.

Технічна підтримка клієнтів
90% питань з технічної підтримки вирішуються по телефону. І якщо ви хочете скоротити витрати на утримання штату, що забезпечує дану послугу - замовляйте наш сервіс.