+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

В сучасних умовах одне з важливих складових успішного бізнесу — підтримка клієнтської бази в актуальному стані і її постійний розвиток.

Компаніям, які вже зайняли своє місце на ринку, мають стабільний фінансовий стан, розвиток клієнтської бази дозволяє отримати поштовх до зростання, отримати позитивну динаміку продажу товарів і послуг, розширити географічні рамки своєї присутності, виконати існуючі плани і задати динаміку розвитку.

Також постійна робота по розвитку клієнтської бази слугує своєрідною страховкою на випадок кризових ситуацій, яка дозволяє деякий час стабільно працювати.

Для нових компаній, які тільки виходять на ринок, розвиток клієнтської бази дозволяє закріпитись у своїй ніші, сформувати працюючу базу клієнтів і запланувати перспективи росту. 

Але варто розуміти, що розвиток клієнтської бази — це не лише збільшення кількості клієнтів, це, скоріш, якісне її покращення.

Це досить трудомісткий процес, що дозволяє визначити реальний попит на Ваші товари та послуги, уточнити цільову аудиторію клієнтів по ряду критеріїв, визначити слабкі сторони і фактори, які заважають просуванню товару на ринку. Результатом розвитку клієнтської бази повинно стати її якісне покращення, яке приведе до збільшення продажу.

Розвиток клієнтської бази власними силами компанії потребує значних часових і робочих ресурсів, а також наявності специфічного досвіду дзвінків у Ваших співробітників. Тому, в більшості випадків, об’єктивно більш раціонально віддати це завдання на аутсорсинг Контакт Центру, який має необхідні людські і технічні ресурси.

Що включає послуга розвитку клієнтської бази від Контакт Центру KVADRA ASSISTANCE?

  • Перелік робіт в рамках даної послуги формується індивідуально і залежить від потреб замовника.
  • Крім актуалізації бази даних по ряду критеріїв, дана послуга може включати елементи телемаркетингу, телефонного продажу, холодних дзвінків і залучення нових клієнтів.
  • Робота по розвитку клієнтської бази проводиться у встановлені строки у відповідності з розробленим планом роботи.
  • Всі оператори, які працюють по проекту, попередньо проходять навчання, яке дозволяє вільно спілкуватись з потенційними клієнтами.
  • Комбінація різних елементів роботи з базами даних дозволяє суттєво покращити якісні характеристики клієнтської бази даних і збільшити продаж вашого товару або послуг.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com