+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Послуга Help desk, Service desk — це єдина точка контакту, що відповідає за приймання, реєстрацію, маршрутизацію, координацію і вирішення всіх запитів, які мають відношення до ІТ.

Головне завдання «Help desk, Service desk» - вирішення зареєстрованих інцидентів або запитів на обслуговування при першому зверненні користувача або передача до групи рішення ІТ-провайдера. В той самий час «Help desk, Service desk» виконує контроль над шляхом вирішення інцидентів і запитів.

«Help desk, Service desk» включає в себе:

  • Прийом, реєстрація, класифікація і маршрутизація запитів на мові замовника;
  • Аналіз і виконання запитів, вирішення інцидентів у відповідності до очікувань користувачів і вимогам узгодження про послугу, що надається;
  • Віддалене підключення до Вашого обладнання (робочим станціям користувачів, принтерам, серверам, мережевим пристроям) для діагностики і вирішення інциденту;
  • Моніторинг і контроль вирішення запитів, що знаходяться в роботі у груп ІТ-служби;
  • Інформування користувача о ході виконання запитів;
  • Підтвердження або узгодження успішного виконання запиту с користувачем;
  • Надання звітності про ефективність;
  • Підтримка бази даних елементів конфігурації в актуальному стані.

Основна задача цієї служби в тому, щоб прийняти без затримок найбільшу кількість дзвінків і запитів користувачів, визначити ті, які відносяться до зони відповідальності провайдера ІТ-послуг і переправити їх у відповідну групу вирішення з необхідними коментарями. Контроль рішення інцидентів можливий по запиту.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com