Call Center для Автосалону – це можливість збільшити рівень продажу, бути на крок попереду конкурентів, наростити прибуток і при цьому не витрачати великих коштів на рекламу. Правильно організована робота Call Center є не лише міцним комунікаційним інструментом, а й ефективним засобом підвищення лояльності клієнтів.

Послуги Call Center KVADRA ASSISTANS для Автосалонів:

  • Чітке і швидке обслуговування вхідних дзвінків на гарячу лінію;
  • Кваліфікована і грамотна консультація клієнтів в період проведення рекламних кампаній, акцій та спецпропозицій;
  • Проведення вихідних дзвінків допоможе повідомити клієнтів про майбутні тест драйви, нагадати про техобслуговування. Завдяки дзвінкам можна дізнатись про рівень задоволеності клієнтів сервісом і переліком послуг;
  • Розсилка Viber, SMS, E-mail дозволить повідомити клієнтів про майбутні заходи або акції, донести потрібну інформацію.

Call Center KVADRA ASSISTANS допоможе:

Керувати лояльністю: від імені Автосалону привітати клієнтів зі святами, проінформувати про нові надходження, послуги, акції, спецпропозиції.

Провести маркетингові дослідження: телефонні опитування і анкетування як реальних, так і потенційних клієнтів для ефективного аналізу потреб, попиту і якості обслуговування.