Кожна організація, яка надає послуги доступу до мережі Інтернет, інші Інтернет-послуги або послуги зв’язку, необхідна цілодобова підтримка клієнтів. А обслуговування при цьому має бути на високому рівні, щоб абонент після звернення вирішив свої проблеми і був задоволений сервісом.

Послуги Контакт Центру KVADRA ASSISTANS для провайдерів:

  • Цілодобове обслуговування клієнтів, що є дуже актуальним, адже проблеми з Інтернетом часто виникають саме вночі, а ігнорування звернення абонента може привести до того, що клієнт змінить провайдера.
  • Нагадування про строк внесення абонентської плати;
  • Повідомлення клієнтам про нові акції, зміни тарифів, нові пропозиції, привітання зі святами - все це демонструє турботу провайдера про своїх абонентів і сприяє підвищенню рівня довіри.